Bezwaar aantekenen

Als particulier, kan u er te allen tijde voor kiezen om bezwaar aan te tekenen tegen de verwerking van uw persoonsgegevens van de digitale watermeter.


De verzonden meterstanden worden onmiddellijk gewist en kunnen niet meer worden gebruikt door water-link. 
Let wel op! Indien u bezwaar aantekent tegen het verwerken van uw persoonsgegevens van de digitale watermeter, kan u geen gebruik meer maken van de voordelen:

  • Uw meterstand wordt niet meer doorgestuurd. U zal vanaf dan terug jaarlijks een meterbrief ontvangen om uw meterstand door te geven.
  • U kan uw maandverbruiken niet meer online opvolgen.
  • U krijgt online geen meldingen meer van abnormaal verbruik.

Indien u dit wenst, kan u onderstaande webformulier invullen en doorsturen. Het verwerken van het bezwaar kan 14 dagen duren. 
 

  • 1
    Huidige: Klantgegevens
  • 2
    Overzicht
  • 3
    Bevestiging

Het klantnummer bevat acht cijfers. U vindt dit terug op de recentste factuur.
Waar vind ik mijn klantnummer van water-link?

Gelieve de naam in te vullen zoals u deze op uw factuur terugvindt.

Uw meternummer bestaat uit 5 of 6 cijfers. U vindt dit terug op uw watermeter.