Skip to content

Contact

Kies hieronder een onderwerp waarover je een vraag wil stellen. 

Wens je één van de volgende zaken aan te passen?

 

  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Naamswijziging (ondernemingsnummer of rijksregisternummer blijft gelijk)
  • Rekeningnummer
  • Facturatie-adres

Ga naar mijn water-link en

klik door naar Mijn Profiel - Profiel beheren om jouw klantgegevens aan te passen.

Ga naar mijn water-link en

klik door naar Mijn Facturatie - Facturatiegegevens beheren om jouw klantgegevens aan te passen.  

Ga naar mijn water-link

Kom je voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dien je je eerst te registreren.

 

Staat jouw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

 

Op mijn water-link kan je 

  • je facturen bekijken 
  • je betalingen bekijken
  • je openstaand saldo raadplegen
  • je facturen digitaal ontvangen
  • een domiciliëring aanvragen

Ga dan naar mijn water-link - Mijn facturatie. Kom je voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dien je je eerst te registreren. 

Ga naar mijn water-link

 

Heb je toch nog een andere vraag omtrent je facturen of betalingen? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

 

Contract voor water opstarten

Vraag eerst aan je syndicus of huisbaas of hij/zij het waterverbruik voor zijn/haar rekening neemt. Is dat het geval? Dan hoef je zelf geen contract op te starten.

Een nieuw contract opstarten, doe je bovendien gemakkelijk via mijn water-link.

Start jouw contract op

 

Contract voor water stopzetten

Je betaalt natuurlijk niet graag de waterfacturen voor een adres waarop je niet meer woont.

Vermijd dat door zelf het contract stop te zetten.

Zet jouw contract stop

 

 

 

Staat jouw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

Industriële klanten kunnen ons bereiken via onderstaande gegevens.

Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen

tel: +32 3 609 01 60

fax: +32 3 609 01 69

e-mail: [email protected]

Op mijn water-link kan je terecht voor

  • het opstarten of stopzetten van een contract
  • het aanpassen van jouw profielgegevens (adres, e-mailadres)
  • de keuze om jouw facturen per e-mail te ontvangen
  • het bekijken van jouw facturen en jouw betalingen
  • een overzicht van jouw contracten en voorschotten
  • het bekijken van jouw openstaand saldo

               Ga naar mijn water-link

 

 

Is dit niet wat je zocht? Kijk dan zeker even bij onze veelgestelde vragen

Nog een andere vraag? Gebruik het contactformulier voor algemene vragen.

Mijn water-link

Voor iedere klant is er een persoonlijke webruimte beschikbaar waar je je gegevens kan beheren, je facturen kan raadplegen en je verbruik kan bekijken. 

 

Storingen en werkzaamheden

Plannen we werken in jouw straat? Dan geven we je vooraf een seintje.

 

Flooding

Klantendienst

 

078/35.35.09

  • Op werkdagen van 8.00u tot 16.00u (zonaal tarief).
  • Bekijk hier de sluitingsdagen van onze klantendienst.
  • Zelf je zaken regelen? Dat kan via Mijn water-link.

Pers

 

Ben je een journalist en heb je een vraag?

Stel ze dan via ons centraal persnummer: 050/55.51.02

Via dit nummer krijg je op elk moment van de dag de woordvoerder van wacht aan de lijn.