Kies hieronder een onderwerp waarover je een vraag wil stellen.
Veelgestelde vragen
- Je meterstand doorgeven? Dat kan hier.
- Het lukt me niet om de meterstand door te geven, wat nu?
- Meer info rond de digitale watermeter?
- Lees hier de privacyverklaring omtrent digitale watermeters.
- Wat is een gemiddeld waterverbruik en hoe kan ik mijn verbruik verlagen?
- Ik heb een lek, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik water besparen? Lees onze brochure met besparingstips.
- Andere vraag over meterstand en verbruik? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
Wens je één van de volgende zaken aan te passen?
|
|
Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Profiel - Profiel beheren om jouw klantgegevens aan te passen. |
Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Facturatie - Facturatiegegevens beheren om jouw klantgegevens aan te passen. |
Kom je voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dien je je eerst te registreren.
Staat jouw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
Veelgestelde vragen
Op mijn water-link kan je
- je facturen bekijken
- je betalingen bekijken
- je openstaand saldo raadplegen
- je facturen digitaal ontvangen
- een domiciliëring aanvragen
Ga dan naar mijn water-link - Mijn facturatie. Kom je voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dien je je eerst te registreren.
Heb je toch nog een andere vraag omtrent je facturen of betalingen? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
Veelgestelde vragen
Wil je graag
- je betalingen voortaan regelen via een domiciliëring
- je betalingen bekijken
- je openstaand saldo raadplegen
Ga dan naar mijn water-link - Mijn facturatie. Kom je voor de eerste keer op mijn water-link? Dan moet je je eerst te registreren.
Staat jouw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
Veelgestelde vragen
Contract voor water opstarten
Vraag eerst aan je syndicus of huisbaas of hij/zij het waterverbruik voor zijn/haar rekening neemt. Is dat het geval? Dan hoef je zelf geen contract op te starten.
Een nieuw contract opstarten, doe je bovendien gemakkelijk via mijn water-link.
Contract voor water stopzetten
Je betaalt natuurlijk niet graag de waterfacturen voor een adres waarop je niet meer woont.
Vermijd dat door zelf het contract stop te zetten.
Staat jouw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
- Bekijk de actuele storingen en werkzaamheden van water-link.
- Veranderde geur, kleur of smaak? Lees eerst deze info.
- Heb ik een waterfilter nodig om van de kraan te drinken?
- Is leidingwater wel even gezond als flessenwater?
- Wat is de samenstelling van het water?
- Wat is de harheid van het water?
- Andere vraag over waterkwaliteit? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
Veelgestelde vragen
- Vraag een offerte aan voor de plaatsing of wijziging van een drinkwater- of rioolaansluiting.
- Hoe kan ik individuele watermeters aanvragen?
- Ik wens meer informatie over de digitale watermeter.
- Andere vraag over aansluitingen? Contacteer ons dan via ons contactformulier.
Industriële klanten kunnen ons bereiken via onderstaande gegevens.
Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen
tel: +32 3 609 01 60
fax: +32 3 609 01 69
e-mail: [email protected]
Wil je een defect aan de riolering melden, dan kan je dit formulier invullen.
Heb je een andere vraag? Ga dan verder naar het contactformulier.
Bekijk hier de planning voor de reiniging van de straatkolken.
Bekijk hier de planning voor de reiniging van de grachten.
Veelgestelde vragen
Kijk hier voor meer info over de behandeling van klachten
Op mijn water-link kan je terecht voor
- het opstarten of stopzetten van een contract
- het aanpassen van jouw profielgegevens (adres, e-mailadres)
- de keuze om jouw facturen per e-mail te ontvangen
- het bekijken van jouw facturen en jouw betalingen
- een overzicht van jouw contracten en voorschotten
- het bekijken van jouw openstaand saldo
Is dit niet wat je zocht? Kijk dan zeker even bij onze veelgestelde vragen.
Nog een andere vraag? Gebruik het contactformulier voor algemene vragen.
Storingen en werkzaamheden
Plannen we werken in jouw straat? Dan geven we je vooraf een seintje.
- Dringende storing doorgeven? Bel 03/244.05.44
- Wil je een niet-dringende riooldefect doorgeven? Dat kan via dit contactformfulier.
- Bekijk alle storingen

Klantendienst
078/35.35.09
- Op werkdagen van 8.00u tot 16.00u (zonaal tarief).
- Bekijk hier de sluitingsdagen van onze klantendienst.
- Zelf je zaken regelen? Dat kan via Mijn water-link.
Pers
Ben je een journalist en heb je een vraag?
Stel ze dan via ons centraal persnummer: 050/55.51.02.
Via dit nummer krijg je op elk moment van de dag de woordvoerder van wacht aan de lijn.