Contact

Kies het onderwerp waarover je een vraag wilt stellen. 

  • A. Meterstand

  • B. Klantgegevens

  • C. Facturatie

  • D. Betalen

  • E. Verhuizen en klant worden

  • F. Waterkwaliteit

  • G. Aansluitingen

  • H. Andere vraag

  • I. Industrie

Industrie water-link

Industriële klanten kunnen ons bereiken via onderstaande gegevens.

Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen

tel: +32 3 609 01 60

fax: +32 3 609 01 69

e-mail: industrie@water-link.be

Klantgegevens

Wenst u één van de volgende zaken aan te passen?

  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
  • Naamswijziging (ondernemingsnummer of rijksregisternummer blijft gelijk)

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Profiel - Profiel beheren om je klantgegevens aan te passen. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

Ga naar mijn water-link

  • Rekeningnummer
  • Facturatie-adres

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Facturatie - Facturatiegegevens beheren om je klantgegevens aan te passen. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

Ga naar mijn water-link

 

Staat uw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

 

Facturatie

Op mijn water-link kan u 

  • uw facturen bekijken 
  • uw betalingen bekijken
  • uw openstaand saldo raadplegen
  • uw facturen digitaal ontvangen
  • een domiciliëring aanvragen

Ga dan naar mijn water-link - Mijn facturatie. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

Ga naar mijn water-link

 

Hebt u toch nog een andere vraag omtrent uw facturen of betalingen? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

 

Betalen

Wilt u graag

  • uw betalingen voortaan regelen via een domiciliëring
  • uw betalingen bekijken
  • uw openstaand saldo raadplegen

Ga dan naar mijn water-link - Mijn facturatie. Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

Ga naar mijn water-link

 

Staat uw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

Verhuizen en klant worden

Contract voor water opstarten

Vraag eerst aan uw syndicus of huisbaas of hij het waterverbruik voor zijn rekening neemt. Is dat het geval? Dan hoeft u zelf geen contract op te starten.

Voor de opstart van een contract betaalt u 26,5 euro administratieve kosten.

Een nieuw contract opstarten, doet u bovendien gemakkelijk via mijn water-link.

Start uw contract op

 

Contract voor water stopzetten

U betaalt natuurlijk niet graag de waterfacturen voor een adres waarop u niet meer woont.

Vermijd dat door zelf het contract stop te zetten.

Zet uw contract stop

 

 

 

Staat uw vraag hier niet bij? Contacteer ons dan via ons contactformulier.

Andere vraag

Op mijn water-link kan u terecht voor

  • het opstarten of stopzetten van een contract
  • het aanpassen van uw profielgegevens (adres, e-mailadres)
  • de keuze om uw facturen per e-mail te ontvangen
  • het bekijken van uw facturen en uw betalingen
  • een overzicht van uw contracten en voorschotten
  • het bekijken van uw openstaand saldo

               Ga naar mijn water-link

 

 

Is dit niet wat u zocht? Kijk dan zeker even bij onze veelgestelde vragen

Nog een andere vraag? Gebruik het contactformulier voor algemene vragen.

Administratieve en technische vragen

Vindt u het antwoord op uw vraag niet terug op deze website? Dan contacteert u ons op de volgende manieren.

Administratieve en technische vragen

Thumbnail

Kies bovenaan deze pagina het onderwerp van uw vraag en vul het bijhorende contactformulier in.

Thumbnail

Bel naar 078 35 35 09. 
U bereikt ons van maandag tot vrijdag en van 8 tot 12 en van 13 tot 16 uur.
Bekijk de sluitingsdagen.
Vermijd telefoonkosten en wachttijden: gebruik een van onze contactformulieren. Kies bovenaan deze pagina het onderwerp van uw vraag en vul het bijhorende contactformulier in.

Thumbnail

Stuur uw vraag naar:

water-link
Mechelsesteenweg 66
2018 Antwerpen

 
Komt u liever zelf langs? Onze klantenbalie is geopend:

  • van maandag tot en met donderdag
  • van 8 tot 12 en van 13 tot 16 uur
     

Op vrijdag is de klantenbalie gesloten. 
Bekijk de
sluitingsdagen.

Storingen & werkzaamheden

Thumbnail

Storing doorgeven? Bel naar 03 244 05 44.
U bereikt ons alle dagen van de week en de klok rond. 
Gebruik dit nummer wel alleen voor dringende
interventies en zware lekken. 
Meld andere rioolproblemen via het rioolformulier
Plannen we werken aan de waterleiding in uw straat?
Dan geven we u vooraf een seintje. Onvoorziene
defecten zijn natuurlijk ook mogelijk.

Klachten

Thumbnail

Meldde u uw probleem al? Maar is het niet of
onvoldoende
opgelost? Vul dan dit klachtenformulier in.
U krijgt zo snel mogelijk een antwoord.

Persvragen

Thumbnail

Bent u een journalist en heeft u een vraag?
Stel ze dan via ons centraal persnummer: 050/55 51 02.
Via dit nummer krijgt u op elk moment van de dag de woordvoerder van wacht aan de lijn.