
Op dit moment wordt de hele wereld getroffen door het coronavirus.
We willen jou zo goed mogelijk informeren zodat we deze moeilijke tijd samen goed doorkomen.
Water is leven, dat wordt nog duidelijker in tijden van een publieke gezondheidscrisis.
Zeker van water, ook in coronatijden
We garanderen jouw drinkwatervoorziening
Iedereen blijft best zoveel mogelijk binnen. Sociale contacten staan op een laag pitje. Wij blijven er voor zorgen dat er elke dag kwaliteitsvol en veilig water uit de kraan komt bij jouw thuis. Zo kunnen we regelmatig onze handen wassen en hoeven we niet naar de winkel te trekken om er een kar te vullen met water.
Meer info:
Klantenloket gesloten
Omdat we de aanbevelingen van de overheid volgen, is het klantenloket sinds 16 maart jl. gesloten.
Maar we blijven gewoon bereikbaar.
- Het online klantenportaal 'Mijn water-link' is 24u per dag bereikbaar. Je regelt zelf jouw administratie. Je kan er een overzicht van jouw facturen raadplegen of jouw betalingswijze aanpassen enz.
- Via telefoon (078 35 35 09) kan je ons bereiken van maandag tot vrijdag, van 8u tot 16u
- Per post op het adres Mechelsesteenweg 66 - 2018 Antwerpen
Klantbezoeken terug opgestart
Water-link zal haar verantwoordelijkheid verder blijven opnemen en de nodige maatregelen treffen om de verspreiding van het coronavirus zo goed mogelijk tegen te gaan. Onze hoogste prioriteit is de gezondheid en het welzijn van onze klanten en onze werknemers.
Water-link plant vanaf 4 mei jl. opnieuw klantbezoeken in, rekening houdend met de maatregelen zoals het houden van voldoende afstand en het dragen van mondmaskers waar nodig.
Ook de vervangingen van digitale watermeters die gebeuren door onze partner Engie-Fabricom zijn vanaf 4 mei jl. terug opgestart.
Zit je met vragen over jouw waterfactuur?
Wil je weten of je een beroep kan doen op tussenkomst van de overheid?
Onderaan deze pagina vind je alvast heel wat antwoorden op veelgestelde vragen.
We passen deze FAQ regelmatig aan met nieuwe informatie.
