Alle resultaten (34)

Hoe ontvang ik mijn facturen via Doccle?

Staat er een nieuw document voor je klaar in Doccle? Dan krijg je een e-mail met daarin een link naar je Doccle-account. Op de startpagina van dat account zie je meteen je laatste ...
in Veelgestelde vragen

Hoe worden mijn tussentijdse facturen berekend?

Om de drie maanden krijg je een tussentijdse factuur. Daarop vind je geen berekening van je werkelijke verbruik maar een vast voorschot – gebaseerd op je waterverbruik van vorig jaar.
in Veelgestelde vragen

Ik krijg geld terug. Wanneer en hoe ontvang ik dat?

We schrijven je tegoed over op de vervaldatum van je creditnota. Opgelet: we checken altijd eerst of je bepaalde facturen of aanmaningskosten nog niet betaalde. Is dat het geval? Dan gebruiken ...
in Veelgestelde vragen

Kan ik de aanmaningskosten laten annuleren?

Nee. We verzenden automatisch een aanmaningsbrief als het verschuldigde bedrag op de vervaldag nog niet op onze rekening staat. De aanmaningskosten die we daarvoor aanrekenen, kunnen we niet annuleren.
in Veelgestelde vragen

Moet ik eigen waterwinning aangeven?

Ja. Want als eigen waterwinner betaal je de saneringsbijdrage voor zuivering van je afvalwater. Meld daarom iedere ingebruikname of stopzetting van eigen waterwinning aan de Vlaamse Milieumaatschappij.
in Veelgestelde vragen