Alle resultaten (43)

Geeft de digitale watermeter veel straling?

Er is geen gevaar op straling. Om de veiligheid van onze klanten te garanderen, hebben wij dit vooraf uitgebreid laten testen door een expert. De straling is niet te vergelijken ...

Watermeter en Verbruik
in Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik de afspraak voor de vervanging van mijn meter?

Je kan je afspraak bekijken en eventueel wijzigen via het afsprakenportaal. Indien je je afspraak telefonisch hebt gemaakt, kan je bellen naar volgend telefoonnummer 03/205.57.37 (ma tem vrij van 08u00 tot ...

Watermeter en Verbruik
in Veelgestelde vragen

Ik heb een lek, wat moet ik doen?

Laat een lek in je binneninstallatie zo snel mogelijk herstellen. Zo voorkom je waterverlies en een hoge factuur.

Watermeter en Verbruik
in Veelgestelde vragen

Ik zie een melding 'TEMPERATURE'; wat moet ik doen?

Jouw digitale watermeter slaat alarm omdat de omgevingstemperatuur van de kamer waarin hij zich bevindt onder de 3 graden is gezakt. Je loopt dus het risico dat de leidingen van je ...

Watermeter en Verbruik
in Veelgestelde vragen

Ik zie geen verbruiksdata op mijn water-link?

Na de installatie van jouw digitale watermeter, kan het tot 7 dagen duren vooraleer je de data van uw digitale watermeter kan zien op mijn water-link.

Watermeter en Verbruik
in Veelgestelde vragen

Is de digitale watermeter verplicht?

Je kan als klant de watermeter niet weigeren. De watermeter is eigendom van water-link. Water-link beslist welke technologie wordt gebruikt.

Watermeter en Verbruik
in Veelgestelde vragen

Kan een digitale watermeter altijd geplaatst worden?

Ja, de digitale watermeter heeft dezelfde afmetingen als de analoge watermeter. Hierdoor kan de vervanging snel en efficient verlopen. Dit neemt niet meer dan 20 minuutjes in beslag. 

Watermeter en Verbruik
in Veelgestelde vragen