Digitale watermeter

Update Covid-19:

Conform de richtlijnen van de Nationale Veiligheidsraad, hebben wij onze vervangingen terug mogen opstarten sinds 4 mei 2020.

Om jouw en onze veiligheid te garanderen, nemen wij de gepaste maatregelen tijdens de vervanging zoals het respecteren van de social distancing (>1,5m) en het dragen van een mondmasker waar nodig.  

Waarom krijg je een digitale watermeter?

De komende jaren krijgt iedereen binnen het leveringsgebied van water-link een nieuwe digitale watermeter.
Zowel bij bestaande watermeters die aan vervanging toe zijn, als bij nieuwe aansluitingen, plaatsen we een digitaal exemplaar.

Die nieuwe watermeter maakt het leven veel gemakkelijker én helpt je om jouw waterverbruik beter op te volgen en te beheren.

Om te komen tot deze grootschalige vervangingsoperatie is water-link niet over één nacht ijs gegaan. De digitale watermeter werd uitvoerig getest in een pilootproject bij 1.000 proefpersonen. Zij reageerden alvast enthousiast.

Bekijk hier de brochure van digitale watermeters. 

Wat leerden we van de testpersonen?

Wanneer krijg je een digitale watermeter?

Hoe verloopt de installatie?

Wat zijn de voordelen van jouw digitale watermeter?

Nog vragen over digitale watermeters?

Dan kan je terecht bij onze medewerkers van het contact center op het nummer 078/35.35.09 (ma-vrij 8.00u-16.00u)

of

via het contactformulier op de website

Hoe zit het met mijn privacy?


Voor meer info, lees onze privacyverklaring omtrent digitale watermeters

Digitale Watermeter Privacy