Klachten

Procedure

  

Nummeraanduiding 1

Wil je een probleem voor het eerst melden, neem dan contact op via het contactformulier.
Naar het contactformulier

Nummeraanduiding 2

Heb je je probleem eerder gemeld via het contactformulier maar kreeg je geen antwoord? Vind je dat je probleem niet of onvoldoende is opgelost? Dan kan je hierover een klacht indienen.
Naar het klachtenformulier

Hoe behandelt water-link jouw klacht?

  • Binnen de 10 werkdagen beantwoorden wij je klacht. 
  • Merken we tijdens de behandeling van je klacht, dat we niet tijdig kunnen antwoorden, dan informeren we jou hierover. 

Ben je niet akkoord met de behandeling van je klacht?

Ben je van mening dat ons antwoord op je klacht in strijd is met het Algemeen Waterverkoopreglement?

Neem dan contact op met de bevoegde toezichthouder:

  • Drinkwater    

VMM - Afdeling Operationeel Waterbeheer
Koning Albert II-laan 20 bus 16
1000 Brussel
toezichtdrinkwater@vmm.be

  • Afvalwater    

VMM - Afdeling Ecologisch Toezicht
Dokter De Moorstraat 24-26
9300 Aalst
toezichtsanering@vmm.be

Deze aanvraag voor een behandeling van je klacht in tweede lijn, moet schriftelijk gebeuren. Documenteer je aanvraag met de nodige bewijsstukken.

Niet gevonden wat je zocht?