
Bij water-link willen we graag dat je zo veel mogelijk ongestoord kan genieten van zuiver water uit al jouw kranen, zonder veel administratie of gedoe en zonder wachten op een moment dat het jou het beste past.
Daarom maakten we een nieuw online loket, mijn water-link. Daar kan je altijd terecht, dag en nacht.
Waarvoor kan je terecht op mijn water-link?
![]() |
![]() betalingen nakijken |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Hoe werkt het?
De eerste keer moet je je even registreren. Neem hiervoor jouw rijksregister of BTW-nummer en jouw klantnummer bij de hand. Je klantnummer vind je op een factuur van water-link. Het filmpje helpt je stap voor stap met de registratie. |
Waarom zelf regelen via mijn water-link?
![]()
|
SNELLER TOT EEN JUISTE OPLOSSINGOmdat we binnen mijn water-link al je gegevens bij de hand hebben en een heel aantal zaken automatisch worden doorgevoerd, komen we samen sneller tot een resultaat. Er zijn minder lange wachttijden, minder fouten en minder heen-en-weer gemail of gebel.
|
ZELF REGELEN OP EEN MOMENT DAT HET JOU PASTMijn water-link is altijd open, en dus kan je altijd bij ons terecht. 24/7, op een moment dat het jou goed uitkomt. Je hoeft dus geen rekening meer te houden met onze openingsuren. |
![]() |
![]() |
1 PLAATS VOOR ALLES WAT JE MET WATER-LINK MOET REGELENOp één en dezelfde plaats vind je al jouw gegevens en instellingen terug. Vanuit dezelfde omgeving kan je zaken regelen zoals meterstand doorgeven, een verhuis regelen of jouw gegevens aanpassen. Je hoeft nooit meer te zoeken naar het juiste formulier, telefoonnummer of e-mailadres. |
Instructiefilmpjes
Brochure
Hier kan je de brochure van mijn water-link downloaden.