Mijn water-link, uw online klantenportaal

Mijn water-link zo geregeld

Bij water-link willen we graag dat u zo veel mogelijk ongestoord kan genieten van zuiver water uit al uw kranen, zonder veel administratie of gedoe en zonder wachten.

Op een moment dat het u het beste past. Daarom maakten we een nieuw online loket, mijn water-link. Daar kan u altijd terecht, dag en nacht.

 

Waarvoor kan u terecht op mijn water-link? 

Persoonlijke gegevens aanpassen op mijn water-link
Persoonlijke gegevens aanpassen
Facturen en betalingen nakijken
Facturen, openstaand saldo en
betalingen nakijken
Verhuis regelen via mijn water-link
Verhuis regelen
Factuur digitaal ontvangen mijn water-link
Facturen digitaal ontvangen
Meterstand doorgeven
Meterstand doorgeven
Verbruik bekijken
Verbruik bekijken

 

 

Hoe werkt het? 

De eerste keer moet u zich even registreren. 

Neem hiervoor uw rijksregister of BTW-nummer en uw klantnummer bij de hand. 

Uw klantnummer vindt u op een factuur van water-link. 

Het filmpje helpt u stap voor stap met de registratie.

 

 

Waarom zelf regelen via mijn water-link? 

sneller een oplossing via mijn water-link

 

SNELLER TOT EEN JUISTE OPLOSSING

Omdat we binnen mijn water-link al uwgegevens bij de hand hebben en een heel aantal zaken automatisch worden doorgevoerd, komen we samen sneller tot een resultaat. Er zijn minder lange wachttijden, minder fouten en minder heen-en-weer gemail of gebel.

 

ZELF REGELEN OP EEN MOMENT DAT HET JOU PAST

Mijn water-link is altijd open, en dus kan u altijd bij ons terecht. 24/7, op een moment dat het u goed uitkomt. U hoeft dus geen rekening meer houden met onze openingsuren.

zelf regelen op een moment dat het jou past
one-stop-shop voor alles wat u met water-link moet regelen

 

ONE-STOP-SHOP VOOR ALLES WAT U MET WATER-LINK MOET REGELEN

Op één en dezelfde plaats vindt u al uw gegevens en instellingen terug. Vanuit dezelfde omgeving kan u zaken regelen zoals meterstand doorgeven, een verhuis regelen of uw gegevens aanpassen. U hoeft nooit meer te zoeken naar het juiste formulier, telefoonnummer of e-mailadres.

 

 

Instructiefilmpjes

 

Brochure

Hier kan u de brochure van mijn water-link downloaden.

 

Veelgestelde vragen

Wat heb ik nodig om toegang te krijgen tot mijn water-link?

Om toegang te krijgen tot mijn water-link heeft u 2 opties:

Optie 1: Bestaande water-link klanten

  • U kan zich registreren a.d.h.v. uw klantnummer in combinatie met uw rijksregisternummer (in geval van een particuliere klant) of uw ondernemingsnummer/BTW nummer (in geval van een onderneming of VME). U dient ook te beschikken over een geldig e-mailadres.

Optie 2: Nog geen water-link klant

  • Nieuwe privé klanten kunnen zich registreren op mijn water-link a.d.h.v. hun naam, Belgisch rijksregisternummer en een geldig e-mailadres.

  • Nieuwe zakelijke klanten kunnen zich registreren op mijn water-link a.d.h.v. de firmanaam, een Belgisch ondernemingsnummer of BTW nummer en een geldig e-mailadres.

Kan ik via "mijn water-link" betalen?

Momenteel is het nog niet mogelijk om via mijn water-link te betalen.

Via Mijn facturatie kan u wel uw openstaand saldo raadplegen en de betalingsgegevens bekomen om tot een betaling over te gaan.

 

Ga naar mijn water-link en klik door naar Mijn Facturatie - Facturen raadplegen om het openstaand saldo, de facturen of de betalingen te bekijken. 

Komt u voor de eerste keer op mijn water-link? Dan dient u zich eerst te registreren. 

Ga naar mijn water-link

 

Via welke browser werkt mijn water-link het best?

Mijn water-link werkt het best in Google Chrome of Safari. U kan best één van deze browsers gebruiken.