Klantenloket gesloten vanaf maandag 16 maart

De overheid verstrengt de maatregelen ter bestrijding van het coronavirus. Eén van de aanbevelingen naar bedrijven toe is om zo weinig mogelijk mensen in één ruimte te laten samen komen, dit om de kans op besmetting te verkleinen.

Daarom heeft water-link beslist om haar klantenloket te sluiten vanaf maandag 16 maart tot nader bericht.

Het klantenloket is een drukbezochte plaats binnen water-link waar zowel onze medewerkers als onze klanten in contact komen met tientallen andere personen. Door deze maatregel willen wij mee helpen de verspreiding van het virus af te remmen.

Onze dienstverlening wordt onverminderd verdergezet via volgende kanalen:

  • Het online loket 'Mijn water-link' is 24u per dag bereikbaar. mijnwater-link.be/aanmelden
     
  • Telefonisch kan je ons bereiken van maandag tot vrijdag, van 8u tot 16u, op het nr 078/35 35 09
     
  • Per post kan je ons nog steeds bereiken op het adres Mechelsesteenweg 66 - 2018 Antwerpen

Water-link onderneemt met respect voor de maatschappij en hoopt zo haar steentje bij te dragen ter preventie van een verdere verspreiding van het coronavirus.

Indien je meer informatie wenst omtrent de nieuwe maatregelen dan kan je deze nalezen op de website van de FOD volksgezondheid.